+36 30 677 3143 | info@otthon-plaza.hu

Gyakran ismételt kérdések

Szükséges regisztrálnom a megrendeléshez?
Nem, a vásárláshoz nem szükséges regisztrálni.

Hogyan szállítják ki, és mikor kapom meg a megrendelést?
Magyarország területére való szállításhoz a „Posta határok nélkül“ szervezet szolgáltatásait vesszük igénybe. Magyarország területén a házhozszállítást a DPD vagy a TRANS-O-FLEX futárszolgálat munkatársai végzik. Amennyiben a csomag súlya nem haladja meg az 50 kg-ot,a megrendelést és szállítási költséget az áru átvételekor készpénzzel is kiegyenlítheti. Az 50 kg-nál nehezebb csomag esetében azonban csak banki átutalással fizethet. A megrendelés kizárólag magyar forintban fizethető meg.

A csomag nem tartalmazta a számlát.
A számla a megrendelés befejezéséről szóló e-mail melléklete szintúgy, mint a csomag száma, melynek köszönhetően figyelemmel kísérheti csomagja útját. A számla elektronikus aláírással és pecséttel rendelkezik – jogerős és alkalmas könyvelési célokra.

Nem kaptam megerősítő email-t a megrendeléssel kapcsolatosan.
Előfordulhat, hogy az e-mail a SPAM/levélszemét mappában landolt (kérjük, ellenőrizze SPAM mappáját), vagy rendeléskor hibásan tüntette fel e-mail címét. Kérjük, tájékoztassa ügyfélszolgálatunkat, rendelkezésére állunk.

Lehetőség van a termék megvizsgálására rendelés előtt?
A terméket megtekintheti központi raktárunkban, mely a Cseh Köztársaságban, Karlovy Vary mellett található (kizárólag a megrendelés és előzetes telefonos egyeztetés alapján). Felhívjuk azonban a figyelmét, hogy raktárunk nem rendelkezik kiállítóteremmel, ahol termékeink külön ki lettek állítva. Ez okból kifolyólag javasoljuk a termék megrendelését és amennyiben elégedetlen lesz, 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti. A 14 napos elállási jogával személyes átvételkor is élhet.

Lehetséges a részletfizetés?
Nem, sajnos ezzel a szolgáltatással nem állunk Ügyfeleink rendelkezésére.

Mi teendőm, ha a futár nem kézbesítette a megadott címen a csomagot - az adott időpontban nem tartózkodtam a megadott címen és nincs autóm?
DPD - A csomag kézbesítését összesen háromszor kísérlik meg. Ha a címzett nem található, a gépjárművezető az első kézbesítési kísérletkor hagy a címzett levelesládájában egy értesítőkártyát. Ennek alapján a DPD-vel meg lehet beszélni a kézbesítés új időpontját. TRANS-O-FLEX – Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítő etikettet hagy a helyszínen és következő munkanapon újabb kísérletet tesz a csomag átadására. A futárszolgálat weboldalán további hasznos információt talál: DPD – www.dpd.com/hu TRANS-O-FLEX – tofhungary.hu/

Hány év szavatosság van egy adott termékre?
Az Európai Unió egységesen szavatossági jogokra vonatkozó szabálya szerint 2 év szavatosságot biztosítunk a termékeinkre. Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

Ki gyártja az üzletük termékeit?
Cégünk számos gyártóval és termék kategóriával rendelkezik. A sport, kert, bútor és játék kategóriában található termékek többnyire csehországi szállítótól származnak. Bizonyos termékeinket Németországból szállítjuk. Egyes német szállító rendelkezik Kínában működő gyártócsarnokkal, azonban a termékeknek eleget kell tenniük a németországi és az Európai Unió szabványainak.

Kézbesítik a csomagot hétvégén vagy ünnepnapokon?
Sajnos nem.

Hogyan kell eljárnom abban az esetben, ha nem működő, hibás termék lett kézbesítve? Vissza kell küldenem, vagy reklamálnom kell?
Megkérjük a megfelelő elektromos űrlap kitöltésére - Reklamáció / Szerződéstől való elállás (weboldalunkon található). Az űrlap segítségével néhány egyszerű lépésben reklamálhatja a terméket, vagy élhet az elállási jogával. Amennyiben felkérjük, vagy eláll a szerződéstől, vissza kell juttatni a terméket az alábbi címre: Kokiska s.r.o., Stará Kysibelská 695/73b, 360 01 Karlovy Vary, Cseh Köztársaság. Kérjük, a csomagot ne küldje utánvétellel. Az ilyen úton küldött csomagokat nem áll módunkban átvenni.